Bana Artık Hicran De Konusu Nedir?

Sponsorlu Bağlantılar
Bana Artık Hicran De dizisi Eylül ayında seyircisine 1.bölümü ile merhaba diyecek. Peki bu kadar çok sayıda dizinin Eylül ayında ekranlara gelecek olması bizleri şu konuda düşündürüyor. Acaba Bana Artık Hicran De dizisi konusu nedir? Acaba Bana Artık Hicran De konusu orjinal mi? Bizleri ekranlarının başında tutabilecek mi? Kanal D yapımının bizlerle paylaştığı bilgilere bakarsan Bana Artık Hicran De konusunu şöyle özetleyebiliriz. Bir kadın var. Adı Hicran. Zorlu bir hayatı olmuş. Yaşadığı aşk sonucu büyük bir hayal kırıklığı yaşamış ve tabii ki bu mutsuz aşkın sonunda büyük bedeller ödemek zorunda kalmış. Yine de hayata tutunma çabasını izleyeceğiz. Bana Artık Hicran De izleyicilerinin şahit olacağı Hicran'ın tutucu bir ailede nasıl yaşam savaşı verdiği. Hicran, 20'l, yaşlarda, babası ile birlikte çalışan ve işinde ona yardım eden genç ve güzel bir kızdır. Bir gün iş icabı Hicran, büyük bir holdingin damadı olacak olan Murat ile tanışır ve aralarındaki ilişki iş ilişkisinden de daha fazla bir yere varır ama aralarında büyük imkansızlıklar vardır ve Murat ile Hicran ayrılmak zorunda kalır. Bana Artık Hicran De dizisi izleyicilerinin nefeslerini tutarak seyredeceği bir dizi olmaya aday. Bana Artık Hicran De 1.bölüm izledikten sonra gerçekten bu güzel senaryonun dizinin reytinglerine de yansıyacağını düşünüyoruz. Bana Artık Hicran De reytinglerini de dizinin ilk bölümünden hemen sonra sizlerle paylaşacağız. Bana Artık Hicran De çok yakında Kanal D ekranlarında olacak.
Sponsorlu Bağlantılar