Benim Adım Gültepe Dizisi

Sponsorlu Bağlantılar
Kanal D nin yeni sezona bomba gibi düşeccek olan dizisinin merakla beklediğiniz tanıtım fragmanı kanal d ekranlarından daha sık dönmeye başladığı. Benim Adım Gültepe Sosyal paylaşım sitelerinde dizi hakkında yapılan yorumları incelediğimizde daha dizi başlamadan hayran sayfaları ve hayran kitleleri oluşmuş durumda. Benim Adım Gültepe izle eylül ayında başlayacağı bilgisinide vermeden edemeyeceğiz,kanal d nin böyle kaliteli oyuncu kadrolu bir diziye imza atmasınıda ayrıca kutluyoruz.Dizi başlamadan ve dizi boyunca Benim Adım Gültepe Dizisi hakkında tüm gelişmeleri fan sitemiz üzerinden takip edebilirsiniz.

Benim Adım Gültepe nin nerede çekildiği bir çok izleyecinin merak ettiği konulardan biri.Sizleri daha fazla bekletmeden bilgiyi sizlere verelim; dizinin çekimleri İzmir'de başlayıp İstanbul'dan devam edeceği bilgisine ulaştık.


Aldığımız bilgilere göre Kanal D’nin yeni dizisi “Benim Adım Gültepe Dizisi” oyuncu kadrosu çok kaliteli! Başrollerinde Ayça Bingöl, Mete Horozoğlu’in yer aldığı ve Zeynep Günay Tan imzası taşıyacak olan yeni dizi Benim Adım Gültepe ile ilgili bilgileri Bu konuda gelişmeler olursa sizlerle paylaşacağız!
Sponsorlu Bağlantılar