Bana Artık Hicran De 1.Bölümde Neler Olacak?

Sponsorlu Bağlantılar
Bana Artık Hicran De izleyicileri olarak dizimizin 1.bölümünde neler olacak çok merak ediyoruz. Hicran 20li yaşlarda babasının yanında çalışan bir kız. Murat ise koca bir holdingin sahibinin oğlu. Sinan ise onun en yakın arkadaşı. Bana Artık Hicran De 1.bölüm özetini sizlerle en kısa zaman içerisinde paylaşacağız ama sanıyoruz ki ilk bölüm Hicran'ın gençliğinde neler olduğunu gösterecektir. Hicran'ın bir kızı vardır ve kavgaya tutuşurlar. Hicran ile kızı arabadayken kaza yapar ve sonrasında neler olacak hep birlikte Bana Artık Hicran De 1.bölüm izleyip göreceğiz. Bana Artık Hicran De dizisi bu sezon Kanal D ekranlarından bomba gibi bir kadrosu ve senaryosu ile karşımızda olacak. Şimdilik Bana Artık Hicran De hangi gün yayınlanacak bir bilgi yok ama bizleri takip etmeye devam ederseniz en güncel bilgileri sitemizden öğrenebilirsiniz. Bana Artık Hicran De son bölüm izlemeyi kaçıranlar olursa üzülmesin çünkü sitemizde tüm bölümler hd olarak yayınlanacaktır.
Sponsorlu Bağlantılar