Yurdum İnsanı Yarışması Show Tv'de Başlıyor

Sponsorlu Bağlantılar

show tv yurdum insanı

Yurdum İnsanı adlı yarışma programının önceki gün yapılan seçmelerine başvurular oldukça yoğun oldu. Özellikle seçmelerin yapıldığı Meydan İstanbul AVM’ye akın eden gençler yeteneklerini sergilemek için bütün hünerlerini ortaya döktüler. Tv izleyenlerin yarışma programlarına olan ilgi ve alakası kanalların yarışma programlarına sıklıkla yer vermelerine neden oluyor.

Türkiyenin yeni eğlence ve yarışma programı olan Yurdum İnsanı oldukça iddialı bir şekilde ilerliyor. Eğlencesi, dansı, hünerleri, büyümüş de küçülmüşleri, curcunası ve tüm içten halleriyle ‘Yurdum İnsanı ’ programı, Alişan ve Çağla Şıkel’ in sunumuyla izleyiciyle buluşmak için gün sayarken elemeler de tam gaz devam ediyor. SHOW TV’ de yayınlanacak olan yarışma programının İstanbul elemeleri  cumartesi ve pazar günleri Ümraniye ’deki Meydan İstanbul alışveriş merkezinde yapıldı.

HEM SUNUCU HEM JÜRİ


Çok yoğun katılımın olduğu seçmelere katılan yarışmacılar büyük bir heyecanla sıranın kendilerine gelmesini beklerken programın sunuculuğunu ve aynı zamanda jüri üyeliğini yapan Çağla Şıkel ve Alişan ise bir birinden yetenekli yarışmacıları seçmekte biraz zorlandılar. Ocak ayı sonlarında yayınlanması planlanan programın Jüri üyeliğini yapacak olan Çağla Şıkel ve Alişan ikilisine Necla Ana eşlik edecek. Show Tv izleyicilerinin uzun süredir hasret kaldığı bu formattaki yarışmaya yoğun ilgi göstereceği düşünülüyor.

Bildiğiniz üzere şuan da Star Tv izle ekranlarında yayınlanmakta olan Yetenek Sizsiniz yarışması var. Yurdum İnsanı ile Yetenek Sizsiniz arasında reyting kapışması kaçınılmaz gibi görünüyor. Sürekli aynı tip yarışmacılarıyla ve uzun süredir yayında olması sebebi ile izleyicilerin sıkılmasına yol açtığından Yetenek Sizsiniz izleyicilerinin Yurdum İnsanı yarışmasına kayacakları düşünülmekte.
Sponsorlu Bağlantılar