O Hayat Benim Oyuncu Kadrosu

Sponsorlu Bağlantılar
Başrollerinde Keremcem ve Ezgi Asaroğlu'nun rol aldığı O Hayat Benim dizi filminin çekimleri başladı. O Hayat Benim dizi filminden ilk fotoğraflar da çıktı. Çekimleri süren dizi film Şubat ayında FOX TV'de başlayacak.


O Hayat Benim Oyuncu Kadrosu

Keremcem, Ezgi Asaroğlu, Sinan Albayrak, Ahu Sungur ve Ceren Moray’ın başrolünü oynayacağı 'O Hayat benim'in yönetmen koltuğunda ise Fatih dizi filminden olaylı bir şekilde ayrılan Merve Girgin oldu.

'O Hayat Benim'e son katılan oyuncu Adını Feriha Koydum'da rol alan Ahu Sungur oldu.

Gül Abus Semerci, Özer Çetinel, Ayşe Bengi, Elif Karakevik ve Yelda Eroğlu’dan oluşan ekibin senaryosunu yazdığı 'O Hayat Benim'in çekimleri başladı.

O Hayat Benim Konusu?

Keremcem, yurtdışında okumuş “Ateş” adlı holding CEO’sunu, Ezgi Asaroğlu ise bir yandan üniversitede okurken diğer yandan okul harçlığını çıkarmak için pastanede çalışan “Bahar” olarak kamera karşısına geçecek.
Sponsorlu Bağlantılar