O Hayat Benim Dizisi Hangi Kanalda?

Sponsorlu Bağlantılar

O Hayat Benim Dizisi İzle, O Hayat Benim Dizisi Oyuncuları, O Hayat Benim Dizisi Konusu, O Hayat Benim Dizisi Fox, O Hayat Benim Dizisi Keremcem

 

Fox TV'nin yeni dizisi O Hayat Benim yakında başlıyor. Başrollerinde ünlü sanatçı Keremcem ve güzel oyuncu Ezgi Asaroğlu yer aldığı dizinin ocak ayı ortalarıda başlaması bekleniyor.

O Hayat Benim Dizisi Oyuncuları: 

 

O Hayat Benim dizisinde Keremcem ve Ezgi Asaroğlu'nun yanı sıra Kavak Yelleri dizisi ile üne kavuşan genç oyuncu Ceren Moray, Adını Feriha Koydum ve Umutsuz Ev Kadınları dizisinden tanıdığımız Ahu Sungur ve yakışıklı oyuncu Sinan Albayrak yer alıyor.

Daha önce Aşk Oyunu, Kerem İle Aslı, Keskin Bıçak, İki Yabancı, Tövbeler Tövbesi ve Merhaba Hayat gibi başarılı dizilerde rol alan Keremcem yeni dizisiyle birlikte yeniden gönülleri fethetmeye çalışacak.

Genç oyuncu Ezgi Asaroğlu ise son olarak Leyla İle Mecnun ve Yağmurdan Kaçarken dizileri ile izleyicilerin karşısına çıkmıştı. Ayrıca Aşk Kırmızı ve Sağ Salim gibi sinema filmlerinde de rol aldı.

O Hayat Benim Dizisi Konusu: 

 

O Hayat Benim dizisinin konusu henüz netleşmedi ama oyuncu seçimlerinden anladığımız kadarıyla hüzünlü bir aşk hikayesi bizi bekliyor gibi.

Özellikle Keremcem hayranları tarafından merakla beklenen O Hayat Benim izleyiciden nasıl tepkilere alacak hep birlikte göreceğiz.

Televizyonda kaçırdım diye üzülmeyin. O Hayat Benim son bölümleri ile blogumuzda yer alacaktır.
Sponsorlu Bağlantılar