Star Tv Ben de Özledim Dizisi Başladı

Sponsorlu Bağlantılar
Ben de Özledim Dizisinin başlangıcını yapmamıza sadece 3 gün kaldı! Kadronun tam zamanlı hayranları sabırsızlıkla ilk bölümü beklerken çekimlerden gelen fotoları da sizler için paylaşmaya devam ediyoruz. Belki heyecanımızı az da olsa yenmemizi sağlayabilir:)))) Karakterler biraz aynı biraz farklı belki yaşanacaklar biraz aynı biraz farklı ama kafalar hep aynı:))) Sanırım yenilik yapılan kadro ve senaryo bizi başlarda biraz hayal kırıklığına uğratacakmış gibi olsa da kafaların aynı olması içimize su serpiyor... Her yeni şey nasıl hayatımıza değişiklik getiriyorsa bence bu yenilenmiş kadro da bize tutkunu olduğumuz dünyayı aratmayacak... Ben de Özledim izle fragmanlarından anlıyoruz ki sevgili Ben de Özledim kadrosundaki bazı oyuncular ara ara diziye konuk olacaklar.Oynamıyorum diyenden korkucaksın:))) Bence bu dizide sürprisler ve olaylar olaylar yine çok fazla olucak gibi..Ehh ne diyelim bize de bu kafa gerekti.Halimizden memnun saatlerimizi 25 Ekim 23.30'a ayarladıysak ne olaylar ne olaylar:)) Herkese şimdiden iyi seyirler...İlk bölümü kesintisiz tek parça izlemek için sitemizi takip etmeniz yeterli..Keyifle ve Ben de Özledim ile kalın...
Sponsorlu Bağlantılar