Ayşin Zeren - Benzemez Kimse Sana

Sponsorlu Bağlantılar

Ayşin Zeren - Sunucu

1977 İstanbul'da doğdu.
İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi mezunu.

32 yaşında 1.70 m boyunda.
En sevdiği spor dallı: Tenis, futbol, basketbol.

Kendisini şöyle tanımlıyor:
Fasulye ayıklarken maç izliyorum 16 yaşından beri televizyon dünyasındayım. Daha önce de ekstrem sporları içeren programlarda sunuculuk yaptım. 15- 16 yaşlarında Selimpaşa’da futbol oynadım. Voleybol, yüzme, tenis, aklınıza gelecek her spor dalıyla uğraştım. Futbolu da dört büyük takım sayesinde takip ediyordum. Zaten futbol, sosyalleşmenin en önemli aracı. Bir buçuk yıldır da hayatımın en önemli parçası. Sadece işte değil, iş dışında da futbol konuşan biri haline geldim. Geçen gün bir yandan fasulye ayıklayıp bir yandan da maç izlerken buldum kendimi. Futbol medyasında kadınlara karşı önyargı azaldı. Ama zaman zaman bir kadının bu ortamda bulunmasını yadırgayabiliyorlar. Geçen gün maçta, arkamda oturan adam muhtemelen benim orada bulunmam yüzünden küfredemedi
Sponsorlu Bağlantılar