Benzemez Kimse Sana Final İzle

Sponsorlu Bağlantılar


Benzemez Kimse Sana yarışması 8 Eylül Cumartesi akşamı Büyük Final bölümüyle saat 19:00'da Star Tv'de.

Benzemez Kimse Sana'da finale yaklaştık.12 hafta boyunca yarışmacılarımız bir birinden üstün performansla parmak ısırtacak taklitlere imza attılar.Tabiki yarışmanın arkasındaki büyük ekipte unutulmamalı.Organizasyon makyajlar kıyafetler hepsi orjinaline uygun olarak yapıldı ve büyük başarıya imza atıldı.

Benzemez Kimse Sana bu hafta final bölümüyle ekranlara geliyor.Final bölümünün sezon finali oldugu söylendi.Yarışma yeni sezonda tekrar başlayacaktır.

Gelişmeleri ve final bölümüne ait videoları sitemizden takip edebilirsiniz...

Final Bölümüne Ait Videolar İçin Tıklayın >>
Sponsorlu Bağlantılar

4

Adsız
8 Eylül 2012 03:45 [Reply]
ben uğur aslanı destekliyorum
Adsız
9 Eylül 2012 10:41 [Reply]
ben cem kılıçı destekliyordum
Adsız
9 Eylül 2012 10:44 [Reply]
tabikide hepsi birbirinden güzel fakat cem kılıç bütün şarkıları içten süylüyor uğur arslanda ümit erdim ve bay j de hepsi birbirinden güzel cem kılıç hepsindende güzel
Adsız
2 Ekim 2012 05:24 [Reply]
1.İsyankar
2.Paramparça
3.Kaç Kere Ağladım
4.Jenerik
5.İnsan Bitkisi
6.Psikoloji
7.Düşler Sokağı
8.Dert
9.Biz Ayrıldık
10.Can Dostum
11.2 Ekmek Aldım
12.Gönüllü