Ümit Erdim - Tarık Mengüç Taklidi

Sponsorlu Bağlantılar

Ümit Erdim bu hafta Tarık Mengüç canlandırmasıyla ekranlara geliyor. Ümit Erdim'in söyleyeceği şarkı "Şakşuka" .

Ümit Erdim Tarık Mengüç Taklidi,Ümit Erdim Tarık Mengüç Performansı,Ümit Erdim Tarık Mengüç Canlandırması,Ümit Erdim Tarık Mengüç Şakşuka,Ümit Erdim Tarık Mengüç Benzemez Kimse Sana
Sponsorlu Bağlantılar

2

Adsız
24 Ağustos 2012 10:27 [Reply]
Merhaba Ümit abi, ben Almanya`ya dan Cihad. Her Cuma Tv` ye klitleniyoruz. Cok iysin. Masallah her Sanatci yi Yapa billiyorsun. Allah ne Umaradin varsa versin! Insallah üyük Ödül senin Olur ve Alti nokta Körler Vakfina 100.000 Tl`yi Kazan dira bilirsin. Bizim Fovori sensin. Selamlar Cihad
Adsız
28 Ağustos 2012 02:19 [Reply]
Ben Yine Almanya dan Cihad Bülent Ersoy Taklitini cok merak ediyorum