Ümit Erdim Benzemez Kimse Sana Yarışmacısı

Sponsorlu Bağlantılar
Ümit Erdim , tiyatro ve dizi oyuncusu. 15 Haziran 1985 yılında Kocaeli’nde doğdu. İlkokul ve ortaokuldan sonra, İzmit Atılım Anadolu Lisesi'ni bitirdi. 1998 - 2003 yılları arasında Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Şehir Tiyatrolarında oynadı. 1997 yılında Böyle mi Olacaktı adlı dizide konuk oyuncu olarak başladığı sanat yaşamı Hayat Bilgisi, Gönül ve Selena adlı dizilerle devam etmiştir. Bir çok dizide rol almıştır.

Ümit Erdim ,Katıldığı Can Dostum adlı köpek eğitim yarışmasında birinci olmuştur. Mike adında bir köpeği vardır. İstanbul'da bir lokanta işletmektedir. Sultanahmet Köftecisi Şaşkın bakkal.Kocaelispor maçlarında İsmetpaşa Stadı'nda kendisine rastlayabilirsiniz.Şuan Star Tv de Pasaport Yarışmasında sunucudur.

Ümit Erdim Benzemez Kimse Sana Yarışmacısı,Ümit Erdim,Ümit Erdim Biyografi,Yarışmacılar
Sponsorlu Bağlantılar

2

Adsız
25 Ağustos 2012 03:51 [Reply]
benze en iyi taklitleri yapan ümit yarışmanın 1. si ümit olmalı ben ümitin bu kadar başarılı olduğunu bilmiyodum süpersinnnnnn ümit seni seviyorummmmmmmmmmmm <3 <3 <3
Adsız
2 Ekim 2012 05:14 [Reply]
1.Şakşuka
2.Hatıralar Biçim Biçim
3.Şimdi Uzaklardasın
4.Resimdeki Gözyaşları
5.Pas
6.Nikah Masası
7.Ağrı Dağı
8.Bas Gaza
9.Uçurum
10.Özledim
11.Kadınım
12.Cerrahpaşa