Benzemez Kimse Sana 3.Bölüm İzle 22.06.2012

Sponsorlu Bağlantılar
 Benzemez Kimse Sana 3.Bölüm İzle 22.06.2012
Reyting rekorları kıran yarışma Benzemez Kimse Sana'da eğlence 3. haftasında da hız kesmeden devam edecek.

3.Bölümde bir de süpriz konuk var. Julio Iglesias Jr 3.bölümde Benzemez Kimse Sana'ya katılıyor.

Dünyaca ünlü sanatçı Julio Iglesias'ın oğlu Julio Iglesias Jr Benzemez Kimse Sana'nın İspanyol versiyonun da yarışmacı olarak yarışmış ve sezon sonunda 1. olmuştu.

Julio Iglesias  Jr yarışmada Private Dancer şarkısıyla Tina Turner'i canlandıracak.


Bakalım Benzemez Kimse Sana 3.Bölümde Kim Kimi Canlandıracak?
Ekranların fenomen yarışması Benzemez Kimse Sana 3.Bölümünde yarışmacılar yine bir birinden ünlü starları canlandırmaya devam ediyor.

 İşte 3.bölüm eşleşmeleri;

Asena - Funda Arar
Bay J
- Adnan Şenses
Cem Kılıç
- Emre Aydın
Kendi
- Gülben Ergen
Ümit Erdim
-  Selami Şahin
Pelin Öztekin
- Işın Karaca
Ömür Gedik
- Emel Sayın
Uğur Arslan
- Pavarotti

Benzemez Kimse Sana 3.Bölümü 22 Haziran Cuma Akşamı Star Tv'de.
Sponsorlu Bağlantılar

4

lfs yamaları
24 Haziran 2012 09:13 [Reply]
Benzemez Kimse Sanaaa <3
Adsız
8 Temmuz 2012 11:23 [Reply]
cem kılıç tam bi aptal. emre aydın'a cadde kızının erkek versiyonu diyemezzz!!
fatos
16 Temmuz 2012 01:23 [Reply]
cok guzel bir program ben bayiliyorum tum gun guluyorum seyfi yani huysuz bey muthis hareketler yapiyor oyunculari ve jurileri rezil etdi 6 bolumde asenanin sarkisini boldu seyfi beyin taklidini yapsalar ben gulmekten patlarim erol bey dogru soyluyor seyfi bey uzerindeki kostumunu belki de 15 defa cikardi gelicek defa giymesin bence ibrahim tatlisesle nasil arkadaslik ediyormus ben cok merak ediyorum belki de ibrahim tatlises kulaklik takiyormus seyfi beyle konusurken yoksa seyfi bey ibrahim tatlisesin beynini konusmaktan yiyip bitirirdi ibrahim tatlises ondan telefon numarasini degisdirmis ola bilir beni en cok gulduren seyfi beyin ben cok konusmam kisa keserim demesi neyse benzemez kimse sana yani benzemez kimse seyfi beye
yaren kapçak
1 Eylül 2012 20:25 [Reply]
cem kılıça nasıl böyle bir hakaret edersiniz kıskanmayın kolaysa siz yapın şuan bunu düşünen aptalar çok....