Asena Michael Jackson Taklidi

Sponsorlu Bağlantılar
Benzemez Kimse Sana Yarışması Asena'dan Michael Jackson Taklidi Seyircilerden Büyük Beğeni Topladı.

 Asena'nın performansına Twitter'da yapılan yorumlar:

Asena'nın Michael Jackson performansı bana 5-6 yaşındayken ingilizce şarkı salladığımız günleri anımsattı. Eskiyi yad ettik sayende Asena :)

Elbette michael jakson'un da kemikleri sızlayacaktı. Darbenin Asena'dan gelmesi sarsıcı oldu.

Asena ve Michael Jackson.....Gerçekten MJ büyük yetenekmişsin..Dans etmek var,dans etmek var..

Benzemez kimse sana izliyorum sonunda ve asena 'ya denk geldim .. MJ yapacak ..:)

mezdeke'de oryantal yapan maykıl ceksın kılığında asena. korku tüneli. rüyalar bile bu kadar fantastik değil.

tam 1 ay 1 gündür hiç televizyon seyretmedim. şimdi açınca asena maykıl ceksın olarak karşıma çıktı. takma dişler tam zenci gibi durmuş

Cocuklar atmasyon ingilizce sarki soylerler ya... Asena nin Billy Jean i de oyle oldu. ;)ee zor tabi..

Allahını seven, Asena'nın üstüne ay yürüyüşü atsın. Yoksa ben ayakkabı fırlatıcam!

Asena Michael Jackson Taklidi , Asena Benzemez Kimse Sana Michael Jackson Taklidi , Asena Taklit , Asena Star Tv Taklit , Benzemez Kimse Sana Taklitleri
Sponsorlu Bağlantılar