Benzemez Kimse Sana'da Kimler Yarışacak?

Sponsorlu Bağlantılar


Benzemez Kimse Sana'da Kimler Yarışacak?

Tanıtım videosundan gördüğümüz kadarıyla Benzemez Kimse Sana 'da bir birinden ünlü yarışmacılar olacak.

Gelin videoda kimler varmış bir göz atalım.

1- Asena ; Ünlü oryantal Asena yarışmada Michael  Jackson'ı taklit edecek.
2- Bay J ; Bay J 'nin taklit edeceği yıldız Freddie Mercury .
3- Ümit Erdim - Hayat Bilgisi dizisiyle ünlenen oyuncu Elvis Presley'i taklit ediyor.
4- Ömür Gedik - Ömür Gedik'in taklit edeceği kişi dünyanın yıldızı Madonna .
5- Uğur Arslan - Ünlü sunucu Uğur Arslan sanat güneşimiz Zeki Müren taklidiyle ekranlarda olacak.
6- Kendi - Şarkıcı Kendi'nin taklit edece isimse gelmiş geçmiş en güzel kadınlardan Marilyn Monroe .

Tanıtım videosunda yer alan bu altı bir birinden ünlü ismin daha detaylı bilgilerini önümüzdeki yazılarımızda yayınlayacağız.

Takipte kalın...
Sponsorlu Bağlantılar

2

Selma
27 Mayıs 2012 14:06 [Reply]
Şu çalan parçanın adı ne yaaa
Adsız
9 Haziran 2012 01:05 [Reply]
Kim birinci oldu göremedim cok merak ediyorum.